Det är klart att jag saknar en dag som förut

Ny dag nalkas och jag sitter i min morgonrock och väntar på att kaffet ska koka klart. Jag ska efter frukosten bege mig till Friskis för att träna med Johanna. Ska löpa lite och köra lite överkroppsmaskiner också tänkte jag. Enligt min sjukgymnast är jag LIKA STARK I BÅDA BENEN nu, vilken lycka! :) Det känns verkligen bra, och det är på något sätt som ett bevis på att jag kämpat hårt för att komma tillbaka och bli bra igen. Feels good!
Sådär nu var kaffet färdigt, bara låta det köras runt lite i kaffepressen så det blir så mkt smak som möjligt. Just det! Mamma ringde nyss, då hon insåg att hon är för dålig på att skriva sms, för när hon försöker skriver hon som om hon hade varit berusad. Hon ville iafl fråga mig om jag var intresserad av att göra citrusmarmelad tillsammans med henne, och jag sa att "ja, det kan jag tänka mig". Så ska dit sen och koka ihop lite marmelad, känns lite old fashioned?
Idag fyller min älskade Fredrik 20 år, så jag väckte honom med varm choklad, smörgåsar, ljus och paket. Det var mysigt, för det var första födelsedagen som vi har firat tillsammans i en och samma lägenhet. Utan några andra liksom. Så det var en speciell känsla. :) Han var så nyvaken och ruffsig när han öppnade upp sina ögon, samtidigt som jag - så fint jag kunde - sjöng "Ja må han leva...". Riktigt söt. :)
Nehe, nu kan jag inte sitta här och snacka mer, måste göra mig i ordning inför träningen. Hoppas ni alla får en trevlig dag och att ni hittar på någonting kul. Ciao!
En bild på födelsedagsbarnet dagen till ära. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0