Sha sha bloggen

Kom hem för ett tag sen, har jobbat ikväll ju. Lafredden var snäll och hämtade mig, så jag slapp ta bussen hem nu när det är så mörkt om kvällarna. Fick en överrasning när jag kom hem då både Emma, Sofie och Hanna ringde mig på Skype - samtidigt! Det stod "konferenssamtal" och jag tryckte på svara, och rätt som det var hördes det några välbekanta röster. Kul! Tror de försökte koppla in Ellinor också, men vet inte om hon var online.
Anyway, har precis duschat. Det var nice. Är la snart dags att krypa till kojs, då jag är rätt medtagen. Tror det måste hänga kvar sen i helgen då vi knappt sov någonting, och det dessutom blev en rätt ordentlig fylla. Sedan sov jag inte så jättebra igår natt när jag jobbade jour. Max tre timmar? Så, det kanske inte är så konstigt att jag är trött trots allt? Blir typ rädd så fort jag blir trött att jag har blivit en utbränd och stressad människa som inte klarar av någon form av samhällsstress utan att springa rakt in i väggen. Men det är ingen fara med mig. Mår bra, men jag har toppar och dalar. Ibland är det jobbigt, men oftast är det väldigt bra. Jag är sådan, behöver tänka, bekymra mig, väga för- och nackdelar mot varandra, för att sedan strunta i det jag egentligen har tänkt igenom och bara göra det som magkänslan säger åt mig att göra. Det är så jag fungerar.
Okej, varför eskalerar alla mina inlägg och blir helt dramatiska och självanalyserande varje gång jag försöker mig på att skriva ett helt vanligt blogginlägg? Haha, skit samma, det är ju det jag tänker som jag skriver ner, och det är väl därför ni sitter här och läser det. För att ni vill läsa det jag tänker, eller nåt!?
Nehe, hoppas ni alla får en skön natts sömn, för det ska jag verkligen se till att ha, ciao!
Hanna, Sofie, Ellinor och Emma; vi som försökte ha ett Skype-samtal med varandra. ;) 
Helgen då vi var i Malmö.

Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dig Nicole <3

Gruppsamtalen på skype får det bli fler av :D

2011-10-06 @ 02:47:03
URL: http://emmaiamerikat.blogg.se/
Postat av: Nicole

Saknar dig med Emma! Ja, det var kul att höra alla samtidigt! ;) <3

2011-10-06 @ 11:04:19
URL: http://annalinneanicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0