Lördags i bilder

Hejsan!
Nu är det måndag igen och helgen har redan passerat. Tiden går fort när man har roligt, som man brukar säga! I fredags firade vi mamma som fyllde år. Vi åt god mat, drack drinkar och hade det trevligt. I lördags hade Fredrik och hans syssling en gemensam 20årsfest. Här kommer lite bilder ifrån kvällen:
Danne, Mattias och Fredrik
Dags för paketöppning!
Jag och Selmis var såklart på plats
Lotta :)
En öl i ena handen, en grogg i den andra
Selma och Fredrik
Fredrik fick en "Willy exerciser" utav Mattias, som inte visste att det var en släktfest, haha!
Alfred blev erbjuden öl, men tackade artigt nej.
Lukas :)
Katarina :)
Mattias tog en massa bilder på mig när jag var "arg" ;)
Här: arg
Lite argare..
SKITARG!
Och nu vart jag tydligen glad igen...
Jag och larven Kjelle :)
Puss
Danne är så sjukt glad på varje bild
Kjelle stormtrivs
Mattias, Fredrik och Kjelle
:)
Mattias och jag
Fredrik, Anna, Mattias, jag, Alfred och Lukas :)
Barnen började dansa
Dags för en födelsedagsshot!
Smakade gott...eller?
Dags för nån slags pingisdans?
:)
Fredrik, Mattias och Martina
Mattias
Pojkarna började dansa, Alfred står i hörnet och klappar i takt?
Puss :)
Mattias, jag och Lotta :)
Fredrik lyssnade på tjejens bebismage.
:)
Selmis var med ända in på småtimmarna
Dagen efter....
Dagen efter....
Efter släktfesten i herrgården åkte vi in till La Scala och festade lite där. En mkt lyckad kväll. När stället stängde gick vi och åt fyllemat, muchos godos. Därefter tog vi taxi tillbaka till Änghorva där jag, Fredrik, Danne, Mattias och Lukas skulle sova. Det var kul, tror vi inte somnade förrän fem eller nåt? Skrattade tills jag inte orkade vara vaken längre. Dagen efter åkte vi och åt frukost på Sibylla, har aldrig smakat godare. Sedan fick jag faktiskt möjligheten att få rida på Anna Odéhns häst Max, självklart tog jag chansen. Det var verkligen jättekul, längesen jag satt på en häst. Dock ska vi inte tala om träningsvärken jag har idag, den heter duga skulle jag vilja säga. Avslutningsvis skulle jag bara vilja säga tack för en trevlig helg till alla inblandade! :)

Kommentarer
Postat av: Reaggie-mamman

Hälsa och tacka Freddan med föräldrar som hade anordnat en så fin fest = )

2011-10-03 @ 13:10:53
Postat av: Nicole

Haha, ja det ska jag göra "Reaggie-mamman" ;)

2011-10-03 @ 22:47:49
URL: http://annalinneanicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0