Helgen som har passerat

Hej kära vänner!
Vart lite lugnt här på bloggen ett tag, hoppas att det inte gör så mycket. Helgen har varit jätteskön. I fredags var jag barnvakt åt Fredriks småsyskon Hanna och Wilhelm i Oskarshamn. Vi gick ut med Selma, lekte på lekplatsen, hade "pyjamasparty", hade skattjakt och tittade på Idol. Båda två somnade tvärt runt 9-snåret, så söta. :)
Igår kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde tänkte jag säga, men jag var och tränade sedan var det en sån där jätterolig tvätt- och städdag. Kvällen var roligare då Sofie kom över hit på lite kvällsmys. Vi snackade om det mesta, och när klockan hade blivit mycket cyklade hon hem till sig.
Idag har jag och Selma varit ute på långpromenad. Vi har varit på Skälby också. Sjukt fint väder, bättre höst kan jag faktiskt inte komma ihåg att vi har haft? Det får gärna vara såhär ett tag nu, inte mig emot. :)
Ska snart bada Selma och sedan äta lite "lunch". Eventuellt åka till gymmet och hoppa upp på löpbandet ett tag, vi får se. Hoppas ni också har en bra helg, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0