Hej och god morgon!

Dricker kaffe, ska snart klä på mig och ta ut Selma. Börjar redan vid klockan 07.00 idag, det är rätt tidigt alltså! Jag vet inte om jag har berättat det, men jag jobbar numera som dagisfröken ett tag framöver. Vet inte hur länge än, men förhoppningsvis får jag förlängt efter nästa fredag. Man får se. :)
Idag är jag glad, det gör inget att det är tidigt och att jag har sådär morgon-ont-i-halsen. För idag åker jag iväg till Gbg och hälsar på Sofie. Det ska bli så himla kul. Hon flyttade dit i januari och jag har inte varit där och hälsat på än, det är ju egentligen sjukt! Dock hade jag ju inte särskilt stora möjligheter att åka och hälsa på henne då jag gick i skolan, hade inte så mkt pengar då. Men nu när jag jobbar ska jag alltså resa iväg, och det ska bli så himla skönt!
Hoppas att ni andra också får en bra helg, jag uppdaterar så fort jag kan igen, ciao!
Sofie i Malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0