Ibland är jag sån

Om det någon gång har känts motigt så är det nu. Jag kmr hem, sätter mig i lägenheten. Känner mig glad, och ledsen. Såklart. Måste vara ärlig. Känns lustigt. Hade en jobbig dröm inatt. Drömde att krigslarmet gick över hela landet, och det första jag gjorde var att rota efter mobilen i fickan. För att kunna ringa ett samtal och säga hur mycket en person betyder för mig. När jag vaknar är det endast en minut kvar tills mitt alarm går igång, så denna dröm förföljde mig hela dagen. Har verkligen gått och tänkt. Jag är ju en tänkare! Det är inget nytt för er. Men det är fruktansvärt jobbigt. Ena stunden skitglad, nästa nere på botten. Inte lika farligt som tidigare år, men ändå. Jag är samma person.
Men i alla fall, från en sak till en annan...jag håller på och organiserar min garderob nu. Väldigt behövligt då jag ignorerat att alla mina kläder legat i flyttkartonger och väskor fram tills nu. Har inte orkat, för det är så mycket! Vet liksom inte i vilken ände jag ska börja. Men skönt när det blir klart.
Ska gå och träna om en timme, ett pass! Första passet på VÄLDIGT länge. Har ju inte fått träna gympa, förrän nu. Ska bli himla skönt. Jag slipper tänka när jag tränar, det är bara att köra på. Så förbannat skönt. Bara kämpa, slita, svettas. Och njuta av den utpumpade känslan efteråt. Sedan gå hem och äta, duscha och krypa ner i en varm säng. Eller just det, kall.
Ha en bra kväll alla, hoppas jag inte smittar av mig med min dåliga energi idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0