Hej sötisar!

Har äntligen internet igen, vilket innebär att jag nu kan fortsätta blogga! Har vart lite kaos mitt i inflyttandet ode, men nu börjar jag komma i ordning. Det känns riktigt nice, och jag trivs kalasbra i lägenheten. Den är verkligen jättefin och rymlig. Känner mig glad och uppfylld varje dag efter jobbet då jag vet att jag ska hem igen. Ungefär samma känsla som när man köpt någonting fint på stan och så ska man hem och ta på sig det. Eller när man fått en fin present som man har önskat sig. Samma sköna känsla!
I helgen har jag umgåtts med härliga människor. Louise och Viktoria var här i fredags, chillade och snackade massa skit. Igår på dagen var jag hemma hos Saara och fikade lite, sedan gick vi även en sväng på stan. Köpte hårspray, ljus och lite annat småplock. På kvällen kom Johanna hit till mig och vi bokade resa till Turkiet!!! Förhoppningsvis ska Louise följa med också, kul or what?! Nu har man något kul att se fram emot. :D Idag kom mamma och pappa hit. De hade med sig fika, så vi pratade lite och så. Fick även massa skruvmejslar, tänger och en kniv av pappa, och en adventsljusstake av mamma. Sådana där bra saker att ha, de vet precis vad jag behöver! :)
Nu ska jag laga mat, det blir soppa. Sedan ska jag traska iväg till friskis för lite träning, och sedan väntar lite tv-tittande på Gustafsson 3 tr. :) Ha en bra kväll alla!
P.s. Bilder på lägenheten kommer inom en snar framtid! :)

Kommentarer
Postat av: siri skywalker

Skönt att du trivs så bra i lägenheten hjärtat :)

2011-11-21 @ 12:56:37
URL: http://www.mondoblog.se/barbiespussy
Postat av: siri skywalker

Skönt att du trivs så bra i lägenheten hjärtat :)

2011-11-21 @ 12:57:10
URL: http://www.mondoblogg.se/barbiespussy
Postat av: Nicole

Jaa, jag trivs verkligen jättebra! :)

2011-11-21 @ 15:48:42
URL: http://annalinneanicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0