God kväll!

Sitter här nyduschad i soffan och tittar på "Biggest loser". Shit, vad de kämpar! De ger allt de kan för att lyckas knåpa ihop 5km tillsammans. Det kan inte vara lätt att vara så pass överviktig, man vet ju själv hur jobbigt det är att gå runt och bära på matkassar. Tänk om man skulle bära på matkassar som väger över 100kg varje dag, oavsett tid på dygnet. Man skulle ju vara fullkomligt slutkörd hela tiden! Har iafl lovat mig själv att jag aldrig någonsin tänker tillåta mig själv att bli överviktig. Ens kropp är värd mer än så.
Idag har jag jobbat, jobbar numera på en förskola för de som inte visste det. Efter jobbet åkte jag till sjukgymnasten, där jag fick det glädjande beskedet att jag nu är redo för att träna gympa, aerobics osv. UNDERBART!!! Hur länge har jag inte väntat på det?! Sedan i februari ungefär. Så det kändes jätteskönt. :)
Jag har även varit på Friskis och tränat idag. Körde lite gym. Först sprang jag i 15minuter, och sedan körde jag lite olika styrkeövningar/maskiner. Det var skönt, och efteråt kände jag mig helt utpumpad. Så nu har jag ätit god spaghetti och köttfärssås med ruccola, tomat och majs. Gott!
Hoppas ni alla har haft en bra start på veckan och att den fortsätter i samma riktning! Ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0