1:a advent

Hejsan alla sötnosar! :)
Idag är det första advent, och självklart har jag en fin julljusstake som vittnar om att julen nalkas. Så mysigt!! Har faktiskt lite julkänsla, trots att snön inte har infunnit sig ännu.
Var på Vimpeltorpet i fredags, sa ju att jag skulle ta lite bilder på valparna, men batteriet på kameran tog precis slut. Mamma tog dock lite bilder, får se om jag kanske kan ladda upp lite från hennes dator.
Igår hade jag och Adrian lite syster-och-bror-dag. Vi åkte och handlade på Maxi till mig, sedan lagade vi lunch, därefter tittade vi på Baksmällan 2 och åt godis. Supermysigt. :) På kvällen svirade jag om till festkläder, då det stod party på schemat. Det var jag, Louise, Viktoria, Alice och Simon. Hade jättekul igår, verkligen en lyckad kväll. :) Här kommer lite bilder från gårdagen:
Me and Louie :)
Vad fan hände?
Puss
Sötis
Viktoria, jag och Alice. :)
Ank-posen!
Simon och Alice :)
Alice och Viktoria
Som sagt, väldigt trevlig kväll. :) Nu ska jag gå och göra mig i ordning, sedan väntar lussebullsbak hemma hos mamma och pappa! Ikväll kommer Hanna hit och umgås lite. Hon är hemma från Växjö över helgen, så det ska bli trevligt att umgås lite. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Louise

Inte okej bilder på mig här...

2011-11-27 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0