Ta mitt skimmer för jag brinner

Denna helg har varit helt underbar och jag har njutit varenda sekund utav den. I fredags var det Strand och Daniel Adams-Ray som gällde. Först satt jag, Sofia och Hanna hemma hos Hanna och drack lite vin och åt snacks, och efter åtta blev vi skjutsade till bussen som skulle komma vid halv nio. Väl vid Strand träffade vi Amanda och hennes pojkvän och Tobias.
Och hur kvällen var? Den var helt fucking amazing! Så sjukt bra Daniel Adams-Ray var live går inte att beskriva här med ord på en blogg, utan det måste verkligen upplevas! Var och såg Petter i juni på Vallen, och det var inte hälften så bra som Daniel Adams-Ray. (Och då gillar jag Petter väldigt mkt.) Han skulle visst spela på Emmabodafestivalen igår också, så vissa utav er kanske såg honom då?
Igår var det en slappdag, och den bestod av slöande och onyttig-mat-ätande. När vi vaknade gjorde jag pannkakor med smält choklad, det var populärt! Vid kl 15 kom min yngre bror hit för att umgås lite. Vi tittade på TV och fikade lite. (Ännu mer onyttigt ätande.)
På kvällen åkte vi och beställde pizza och köpte Pringles, Riesen och Cola. Min bror köpte Dr Pepper. Det hade jag aldrig smakat tidigare, men det smakar som viol! Tyckte dock inte att det passade särskilt bra som smak i en läskdryck.
Efter ännu mer ätande och tv-tittande slutade kvällen med att jag somnade på soffan och min bror satt på datorn och spelade. Väcktes för ca en timme sedan av att han sa att han skulle gå, han skulle till stan med mamma för att handla kläder. Han sa att han tyckte att det hade varit väldigt trevligt, och det får jag hoppas på. Känns ju inte jättetrevligt när jag somnar överallt. Men man får ju ha i beräkningarna att jag faktiskt hade stått och skrikit och sjungit med i Daniel Adams-Rays texter föregående kväll, och min bror, ja, han är quite understanding! Which is good...
Så ja, en väldigt skön och rolig helg hittills! Idag tänkte jag träna lite, och sedan får vi se vad som händer. Hörs, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0