Sugen...

Sugen på att göra något kul med mitt hår. Som det ser ut just nu så är det bara blont och tråkigt. Ingen speciell frisyr. Jag har klippt och slingat mig själv hela detta året eftersom min budget inte har inneburit möjligheten att kunna springa till frisören titt som tätt. Varken titt eller tätt om jag ska vara ärlig.
Men nu, nu är jag verkligen sugen på att få i ordning på min kalufs igen, tycker det är så kul att göra i ordning håret. Jag har tittat lite på bilder och jag tycker att de ggr jag har känt mig mest nöjd med mitt hår är då jag klippte en kort, pageliknande frisyr med möjligheten att bygga upp mycket volym, och när jag hade blonda mixat med bruna slingor i håret.
Såhär såg de olika frisyrerna ut:
Kortklippt, våren 2010
Relativt långt hår med blonda och bruna slingor, vintern 2009/10.
Jag får fundera lite ytterligare, det kanske blir en kombination av dem båda; kortklippt med blonda och bruna slingor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0