En ny start

Helt plötsligt blev jag sugen på att börja skriva blogg igen, och eftersom jag redan har en blogg som jag har hållt vid liv ett bra tag tänkte jag sätta igång med att skriva här igen.

Mycket har förändrats sedan sist jag skrev. Då var det vinter, jag längtade som aldrig förr till studenten och jag var allmänt trött på gymnasiet. Jag bodde fortfarande hemma hos mina föräldrar. Jag drev ett företag, Made With Love UF, som gick ut på att sälja smycken. Jag jobbade fortfarande kvar på Le Croissant. Jag hade två knän som var oskadda.
Nu är det högsommar, tog studenten för en dryg månad sedan och bor i lägenhet med hund och pojkvän. Jag har lagt ner företaget, men inte slutat med företagandet. Jag jobbar numera på ett gruppboende för förståndshandikappade. Och mitt vänstra knä är quite destroyed. (But been repaired.) Jag spelade rugby i vintras och då gick mitt korsband av i en närkamp. Efter detta har jag opererats och gått hos sjukgymnasten. Nu i sommar när min sjukgymnast har semester tränar jag upp mitt knä (och resten av kroppen) på Friskis. Jag laddar inför Napa, dit jag och tre andra partysugna tjejer ska åka i början av september.
Det var väl en liten sum-up om min livssituation för tillfället. Om det finns fler frågetecken som behövs rätas ut är det bara att fråga på. Nu måste jag byta om och göra mig i ordning, jag börjar nämligen jobba om en och en halv timme.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: therese

Nicole , roligt du bloggar. kommer jag följa;) om det går bra för fröken? =) btw , så vet jag precis hur de är att ha en bästa vän som flyttar timmar ifrån en .. blä. kram / Therese sommarvikarie..

2011-07-22 @ 18:28:06
URL: http://thessa,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0