Sjuk och bitter

Hej!
Har inte så mycket att skriva om. Var hemma i måndags och tisdags, var på jobbet igår för jag ansåg mig att vara FRISK, men idag?!?!?! SJUK igen? Fan, fan, fan. Om det är något jag hatar så är det att vara sjuk. Man ligger hemma och tänker på de pengar man inte tjänar, man ligger och tänker på det man skulle kunna ha gjort om man faktiskt hade haft turen att få vara frisk. Men det är jag inte. Förutom att jag är sjuk så har jag även fått fruktansvärt ont i svanken, och jag har ingen aning om varför. Sjukt ont, och så fort jag ska böja mig ner och plocka upp något från golvet, stånkar jag som en gammal tant. I och för sig är jag 20, snart 21, så det kanske börjar gå utför för mig också? ;) Haha..närå. Jag är inte så bitter som jag låter, jag är mycket bittrare! Fast ibland är det rätt skönt att få vara det. Bitter alltså, inte sjuk!!
Förresten, det är några stycken som har bett om att få se bilder på min lägenhet. Det kommer inom en snar framtid, ska bara se till att bli FRISK först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0