Lyckad gårdag

O nu skriver jag igen, hej kära läsare! Idag är jag trött, men glad. Förnimmelsen från gårdagens fest gör sig påmind då jag tittar ut över lägenheten från min soffa. Vad kul det var igår! Riktigt trevligt. Som Anton sa: "Du borde ha inflyttningsfest oftare!" Damn right att jag borde, men då skulle jag behöva flytta oftare, och det vill jag ju inte. Trivs så himla bra i denna lya alltså! Nehe, kanske borde se till att få något i magen min, har bara druckit Zoegas och ätit ur Alladin-asken jag fick igår. Very tasty though... Ha det bra gott folk, ciao!


Kommentarer
Postat av: johannis

Tack för i lördags! Mycket trevligt Nicole, och vad kul att du blev glad för presenten från oss :) SEs på söndag :) pösss

2011-12-20 @ 20:20:28
URL: http://jolahanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0