Konsten att hålla sig borta från tv-programmet "Grannfejden"


‎"Hej alla (kära, fina, snälla) grannar! Nicole heter jag, och jag är nyinflyttad här på Domaregatan. :) Jag bor på första våningen, rakt fram. Egentligen är jag en ganska lugn & tystlåten granne, men på lördag (17/12) tänkte jag ha inflyttningsfest. Detta kan komma att uppfattas som motsatsen till lugnt & tystlåtet, så om ni upplever att det är alldeles för högljutt; ring på så ska vi antingen:

- Dämpa oss
eller
- Bjuda på en förlåt-shot!!

Jag hoppas att ni inte kommer att störas av min fest alltför mycket, och att ni efter helgen fortfarande kommer vilja ha kvar mig som granne. ;) 

TACK PÅ FÖRHAND! (För att ni inte ringer polisen.) /Nicole"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0