Gårdagen i ord

Hejsan! Dagen efter den 25:e, ni vet alla vad det innebär. Annandag jul, dagen efter juldagen. Det var juldagen med stort J igår, hade riktigt, riktigt kul! Först träffades jag, Hanna och Sofie i Hannas gäststuga där vi tog några glas vin, lyssnade på gamla godingar som gjorde oss nostalgiska och lite sentimentala. Vi skypade även med en efterlängtad tjej; Emma Jo! Var kul o prata med henne tillsammans med Sofie och Hanna, kändes nästan som att vi umgicks på riktigt. Häftigt det där med teknikens utveckling. Apropå det sitter jag förresten och bloggar med min iPad som jag fick i julklapp. Sjukt att man kan sitta och trycka på en liten platta och ta reda på precis vad som helst. Men tillbaka till gårdagen, efter att ha varit i Hannas stuga ett tag skjutsade Hannas mamma in oss till Ellinor där vi fortsatte festande. Vi var sju tjejer som kalasade på ellinors takvåning, och vi lyckades få upp ett ordentligt festhumör innan det var dags att bege sig till Sandra så tidigt som kl halv 9!! Fan, nu kom jag på en sak. Jag rökte igår... Vad fan händer, jag hatar folk som röker. Det är äckligt och farligt och töntigt, ja jag kommer på hur många anledningar till att inte röka son helst,men ändå gjorde jag det. Fy på mig!! En liten parentes där igen ja, hur som helst, vi kom till Sandra där det var fullsmockat med folk. Det var jättekul, vi buggade sjöng kareoke och hade jättekul. Efter ett tag bestämde jag, Julia H och Johanna oss för att dra till Palace, and so we did. Så sista timmarna spenderades på Palace och därefter det givna efteråt; Max. Jag, Julia H, Tobbe och Julia J:s pojkvän (kmr inte ihåg vad han heter) tog sällskap hem och väl hemma hann jag inte mer än att lägga mig i sängen innan jag somnade. Vaknade vid kl 8 i morse och då upptäckte jag att lampan var tänd. Hade alltså inte hunnit släcka den innan jag somnade, då är man sleten du! Det var gårdagens bravader med kortfattade ord. Är by the way glad över att Julia och Tobbe insisterade på att ta sällskap med mig hem, gick in på Aftonbladet och läste att igår var en bra dag om man kände för att råka ut för misshandel, rån och/eller våldtäkt. Usch, jäkla idioter som inte kan låta oss andra normala människor få fira ifred! Jaha, sitter här fortfarande i pyjamas, ska klä på mig snart och sedan bege mig bort mot hansa. Nice! :) Ha det bra kära vänner, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0