Att umgås med sig själv

Hellu! Sitter i pyjamas, drar mig riktigt länge idag, och vet ni vad? Det känns väldigt bra! Har egentligen rätt svårt för att sitta och inte göra någonting men detta känns som en "riktig" ledig dag idag. För jag är inte tillgänglig för jobb, trots att jag skulle kunna vara det. Så har jag inte gjort någon gång tidigare. Därför känns det väldigt lyxigt att få sitta här i nattsärken och bara njuta av mitt eget sällskap. Tror jag behöver lära mig det, att umgås mer med mig själv och inse att jag är ett väldigt trevligt sällskap. Haha vadå narcissistisk? ;) Senare idag (när jag har umgåtts tillräckligt med mig själv) ska jag träffa Johanna. Vi ska gå på Friskis och därefter äta lite lunch. Ikväll väntar bio med Louise, Ida och Viktoria. Ska bli himla kul att träffa dem alla på samma gång. :) Ni får ha en bra dag alla, njut!! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0