You smile to my face, then rip the brakes out of my car

Är arg...för att det finns personer som man verkligen inte kan förstå sig på. Som man inte kan förändra, det spelar liksom ingen roll vilka ord jag använder för att försöka få dig att förstå. Allt är mitt fel ändå, allt som är dåligt i ditt liv är på grund av mig. Ja, jag förstår, det är så mycket enklare att skylla över någonting jobbigt på någon annan, men förstår inte hur du inte kan skämmas. Är så fruktansvärd arg.
Är ledsen...för att jag är sjuk. Det suger. Trodde ju att jag skulle palla med att jobba idag, men icke. Vaknade inatt klockan fyra och kände att halsen var genomsvullen. Tittade i halsen med ficklampa och såg vita fläckar och två inflammerade mandlar. Vet ej om det är fluss, men hoppas inte det. Det har lugnat ner sig någorlunda idag iafl. Om inget går åt fel håll är tanken att jobba imorgon kväll, hoppas att det blir så. Blir så sjukt rastlös av att inte jobba el göra någonting.
Är glad...för att jag har så underbara arbetskamrater. Spec. samtliga sommarvikarier. NI ÄR SÅ BÄST!! <3 Vår avslutningskväll kommer att bli så lyckad! Att ha ett meningsfullt jobb med meningsfulla människor runtomkring sig är faktiskt ingen självklarhet, och det är det som gör att jag verkligen måste nämna er här i bloggen. Siri, Therese, Ann och Jessica, you rock girls! <3
Blandade känslor en dag som denna alltså. Frustration, trötthet, ont i leder och muskler. En enda salig röra, halleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0