Wohoo

Hej alla glada fiskar!
Idag är det en fin dag, sol och blått på himlen, what more can you ask for?!
Igår jobbade jag, idag är jag arbetslös, käns väldigt lustigt. Har haft jobb i fem år tillbaka, så jag vet redan nu att jag kommer att bli relativt rastlös inom en snar framtid. Har redan skrivit upp olika ställen som jag skulle kunna tänka mig att jobba på, har fått lite nr av min kompis som jag ska ringa och sådär.. Men nu tänker jag inte tänka mer på det idag!
Har nämligen lite andra saker att fixa med idag. Har tänkt åka och hämta mitt pass! Det blev klart för ett ganska bra tag sedan, men har jobbat rätt mkt så har inte hunnit hämta det för det. Och nu är det ju dags, för om  T I O dagar åker jag till CYPERN och solar, badar och festar! Kommer bli helt fucking awesome....:) Om jag inte hade haft en resa inbokad hade jag nog känt mig lite ledsen över att sommaren i princip redan är slut, men nu när jag vet att jag ska till varmare breddgrader är det ingenting som rör mig ryggen om jag ska vara ärlig. Det känns bara helt sjukt nice! :)
Nehe, nu ska jag klä på mig lite och ut och rasta doggen. Sedan får det bli lite plock och fix.
Bye!
Ser det inte rätt härligt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0