Valpträffen i Malmköping och besök hos mormor och morfar på landstället

Jag har varit iväg på en liten tripp till Malmköping och Addarsnäs mellan söndag-tisdag. Det var först valpträff hos Selmas valpuppfödare, där Selma fick träffa stora, tjocka släkten. Det var kul att se dem busa runt, och även mysigt att gosa med andra söta vovvar.
Efter att ha varit på hundträffen åkte vi till landstället utanför Sthlm. Mormor och morfar var där, även min moster kom i måndags och hälsade på. Det var jättemysigt att träffas och prata lite. Jag och morfar (som är 80 fyllna år) tog oss en promenad runt i en slinga som han BRUKARTVÅ-TRE GGR PER VECKA. Hurtig morfar? Här kommer lite bilder från dessa dagar:
VALPTRÄFFEN I MALMKÖPING
Min älskade vovve
Mamma och "Bibi"
Bibi igen, så söt!
Maria, Selmas valpuppfödare
Josefine, en utav hundägarna
Jag och Selma
En utav hundägarna
Selmas mamma
Kan man vara sötare?
Den här hanen var väldigt förtjust i både mig och Selma
Att försöka få ihop ett släktfoto med hundar är lättare sagt än gjort!
:)
Uppställning :)
Mysigt
Fina mamma <3
HOS MORMOR OCH MORFAR I ADDARSNÄS



Morfar och Selma :)
Selma hade med sig sin korg, som vanligt :)
En ekorre i fågelbordet :)
Jag och mamma åkte till Norrtälje på måndagen. Vi gick i lite affärer och åt lunch. Det var mysigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0