Tror du vi kan ropa efter nån av förstånd som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar

Hejsan!
Vaknade upp för en stund sedan och insåg ganska snabbt vilken fin dag det är. Fort, kaffe, youghurt och mackor, sedan ska jag och Selma gå och hämta min cykel som står hemma hos Hanna. Efter det ska jag lösa in min check, och därefter blir det troligen att sitta och vänta på att få ta pass. Just det! Att ta pass = Göra sig fin. Fjolligt, kanske ni tycker, men för att förstå mitt uttalande måste jag förklara lite. Mitt förra passfoto (som togs när jag gick i åttan och för övrigt var så mycket fjortis man kan vara) är inte precis ett charmerande fotografi på mig. Jag var spacklad från topp till tå; foundation och puder, mascara, kajal och eyeliner, ögonskugga, rouge och solpuder. (Hade säkert läppglans också). Som om detta inte vore nog trodde jag även att man var tvungen att visa öronen, och detta problem löste jag genom att platta allt mitt hår och sedan "slicka" det bakåt med hjälp utav ett tjockt diadem.
Ni kan ju själva föreställa er hur det såg ut.
Jag har fått visa upp det där passet många ggr på förfester och andra tillställningar som i någon form utav ett partytrick, då folk har tyckt att detta kort har varit så förtjusande roligt. För förtjusande vackert är det verkligen inte, mina kompisar säger att jag ser ut som en rysk prostituerad. T a c k < 3 Schyssta vänner man har liksom. ;)
Nä, så förhoppningarna är då alltså att hinna få ett pass innan jag åker till Ayia Napa och ett pass som är någorlunda bra bild på mig. Man kan ju hoppas! ;)
Nu ska jag äta upp min frukost och sedan klä på mig. Kommer lägga upp lite bilder från midsommarafton senare idag förresten, så håll er uppdaterade om ni är nyfikna!
Selmis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0