Sunny Saturday

Hola, hola hej hej!
Idag steg jag upp tidigt för att skjutsa iväg Fredrik som ska till Mallorca i en vecka. När han sedan kommer hem är det min tur att bege mig till varmare breddgrader. SKÖNT!
Efter att ha släppt av honom körde jag till vimpeltorpet och pratade lite med mami. Hämtade en resväska och IKEA-katalogen <3! Har gjort en vacker "Ingen reklam, tack!"-skylt på vår brevlåda, så hade inte fått nån IKEA-katalog. Och de som känner mig vet att jag älskar IKEA. Om jag fick skulle jag kunna bo där. Allt finns ju där, eller hur?
Ska tydligen bli väldigt fint väder idag, upp mot en 25 grader? Härligt! Jag ska dock inte lägga mig och glassa, ska passa på att bada Selmis, för imorgon åker jag, mami och Selma på valpträff. Och då är det klart att hon ska vara lite extra fin. :) Efter valpträffen ska vi även hälsa på mormor och morfar. <3 Det är verkligen glädje och saknad. Tycker om dem så mycket!
Nehe, enough said, dags att bada hunden och börja packa lite smått inför imorgon. Ciao!
Detta är Selma som valp, nu är hon hela sex år och snart fem månader. Tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0