Om min morgon inte kändes så oändlig, då är ensamhet ett ord som inte finns

Hej och god morgon!
Vaknade nyss, sitter och äter frukost och ska strax bege mig ut för en liten promenad med Selma. Håller på och försöker göda henne samtidigt som jag ger henne extra motion. Hon är så himla mager, så istället för att ge henne ett ganska stort mål en gång om dagen har vi nu börjat ge henne två aningen mindre mål; ett vid lunchtid och ett framåt sju-åttatiden. Hoppas att det fungerar!
Igår var jag på Öland, det var jag Ellinor, Johanna och Matilda. Vi planerade lite inför Cypern, som vi ska åka till om snart T R E  V E C K O R! Kommer bli sjukt kul!
Vid 10 kommer min bror, jag ska klippa honom. Det blir trevligt att snacka lite med honom också, var ett tag sedan jag träffade honom. :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0