Min examensdag 15/6-11

Tänkte visa lite bilder från min student! Titta och njut!

Jag och Fredrik :)
Min vän Emma, som för övrigt befinner sig i USA som Au Pair för tillfället.
Johannes :)
Mattias :)
Min moster och mormor <3
Min kusin, min bror och Sara :)
Änton och Frida :)
Bläää :P
Anette och Maria :) (Maria har även hon åkt till USA för att bli Au Pair.)
Alex och Sara :)
Fredrik :)
Johannes och Ellinor :)
Underbara Hannis
Sofie och Fredrik
Snygga ;-)
En del av mitt presentbord ;-)
Söta (och goda) cupcakes!
Jag och mitt kusinbarn William! :) Så söt!
Fredrik och Selmis
Jag och Ell :)
Emma och Sofie med lite suddiga människor i bakgrunden
Glad vart jag :)
Jag och min bror körde ett uppträdande för resterande förfestdeltagare ;-)
Denna bild får avsluta min sum-up från studenten. Underbart var det iafl! :)
Åh, jag blir så glad av att titta på dessa bilder! Om det hade varit möjligt hade jag LÄTT velat uppleva den dagen igen, den var så sjukt jäkla underbar! :) Alltifrån champagnefrukosten, uppsamlingen i skolan och utspringet, till att åka flak på stan, studentskivan och utgången på kvällen. En totalt lyckad kväll var det verkligen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0