Livet leker med oss älskling

Hej igen!
Tog ut Selma på en runda nyss, gick lite i skogen. Det är mysigt att gå i skogen när det är lite regnväder sådär, för då låter träden på ett speciellt sätt, allt känns så levande på något sätt. Sedan tycker jag det luktar skog när det är lite fuktigt. Haha, jag vet jag är weird, men tycker faktiskt det är en rätt härlig känsla. :)
Jag och Louise kom fram till att vi ska åka och träna ihop istället. Det är så roligt att träna ihop, för man sporrar varandra till att prestera bättre. Eller så drar den andra med en när man känner att "idag har jag verkligen ingen lust att träna". Det är det som är så skönt med träningskompisar. Var inne på Stadiums hemsida och tittade lite på träningskläder och löparskor. Min bror jobbar på Stadium, och han säger att jag borde "investera i ett par riktigt bra löpardojjer". Eftersom att jag nu har börjat jogga på bandet på gymmet, och inte vill skada mitt knä skulle det alltså vara väldigt bra, påstår han. Och jag tror honom, för mina nike-gympadojjer som jag har haft i två och ett halvt år nu har börjat ge med sig.
Nehe, time to make some lunch. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0