Joli Garcon et moi

Hemkommen från jobbet, har duschat, sitter nedsjunken i soffan. Dricker te, lyssnar på musik och känner hur ögonlocken vill falla ihop. Trött i både kropp och huvud. För mycket i mig för att kunna gå och lägga mig. Tre lediga dagar väntar nu framför mig, det känns bra. Mycket tråkiga ärenden som jag måste avklara. Till exempel att skaffa pass!! Det börjar faktiskt bli lite brådis med det där jäkla passet, jag har dragit ut på det alldeles för länge. Har hört att det tar ca 2 veckor innan man får det, hoppas verkligen inte att det tar längre tid, då finns risken att jag är körd. Hehe.
Hoppas mitt halsont går över snart så att jag kan träna. Ska till sjukgymnasten på tisdag och jag vet vad han kommer att säga: "Hur har det gått med träningen, hur ofta har du kommit iväg?", osv... Jag har faktiskt varit relativt duktig med att komma iväg och träna, ca 2 ggr/vecka har jag faktiskt lyckats med, men på sistone känns det som att det inte har varit lika mycket. Visserligen har jag ju varit sjuk nu, men ändå. Känns mindre bra, och dessutom känner jag av det i knät. Att jag blir svagare, att det lättare blir påfrestat. Surt är det, men det är bara att bita ihop och fortsätta med träningen. Finns liksom ingen enkel genväg när det handlar om att träna upp muskulaturen. Om man inte vill testa anabola dvs, och det vill ju inte jag...
Nehe, känner att jag trots allt behöver få lite sömn. Min hjärna börjar skrumpna ihop likt ett gammalt äppelskrutt. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0