Jag tror du söker efter mer än du ser, men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

Nyss hemkommen från stad och gym. Var med mamma till Make Up Store där hon fick sin sminkrådgivning. Gulle henne som gav mig presentkort på ansiktsbehandlning, så ska dit nån gång snart framöver och bli fin även jag. :) Kul! Efter sminkningen gick vi till Café Nilssons och åt varsin sallad, mamma åt en parmasallad med soltorkade tomater och jag en grekisk sallad.
Har även tränat idag ju, innan jag åkte in till stan körde jag lite kondition, gick på bandet och sprang, körde lite crosstrainer också. Efter att ha varit i stan körde jag lite styrka. Fick bli armar, insida och utsida lår, rygg och mage. Skönt att träna igenom lite. Ska nog köra lite styrkeövningar för just knät imorgon. Trots att det var drygt fyra månader sedan jag opererades behövs det fortfarande träning så att knät håller sig starkt och stabilt.
Nu ska jag göra lite fruktsallad, sedan blir det hopp ner i badkaret. Ha en bra kväll!
En snygg, nysminkad mamma på café Nilssons!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0