Hello sunshine

God morgon!
Idag är det faktiskt en god morgon, trots att det regnar och åskar utanför mitt fönster. Oops, upptäckte precis att det regnade IN genom fönstret dessutom. Tråkigt, tycker det är mysigt att ha öppet fönster när det är regnigt. Men men...nu kommer jag till det glada!
Jag är frisk idag! :) Ingen feber, inget halsont, endast en gnutta förkylning sitter kvar i min arma kropp. Det känns ju förträffligt måste jag väl vara beredd att erkänna.
Har nyss ätit frukost; presskaffe, yoghurt och skogaholm's med baconost på.
Nehe, tror minsann jag ska krypa ner en stund hos prinsen innan jag klär på mig osv. Ett inlägg från min student kommer även nu! Har lyckats få över bilderna från kameran till datorn. FINALLY, tänker ni säkert och det gör jag med. Tycker det är mycket roligare att kunna lägga upp aktuella bilder. :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0