Hej hej hej

God kväll!
Slutade jobba vid kl 21 ikväll, sitter här nyduschad framför datorn och bara njuter av att känna mig fullkomligt fräsch. För det gör man inte ofta på jobbet. Trivs kanon på jobbet, men fräsch, det är man icke.
Börjar jobba imorgon kl 10, så jag ska i princip bara hoppa ner i sängen och dra täcket över mig och somna in i en (förhoppningsvis) djup sömn. Behöver det. Igår var det tjejkväll hemma hos Ellinor. Det var jag, Ellinor, Matilda, Hanna och Sofie. Det var trevligt, vilket innebär att det också blev rätt sent. Kom inte i säng förrän tolv/halv ett. Så har varit rätt trött idag. N e e d  m y  s l e e p .

Imorgon är det jobb som sagt. Mitt sista jobbpass på sommarjobbet. Efter det är jag "arbetslös". Jag vet redan nu hur rastlös jag kommer blir redan efter ett par dagar. Men jag kommer fixa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0