Gör mig lycklig nu

God morgon!
Klockan är nu 10.29 och jag vaknade för ett bra tag sedan. Men har legat och dragit mig i sängen med lite tvtittande och bara tagit det lugnt. Det är så sjukt skönt, och ingen lyx man kan vänja sig vid då man jobbar/går i skolan. Men eftersom jag nu är arbetslös kände jag att jag kunde ta mig friheten att sträcka på tårna lite extra denna morgon. Skönt!
Ska snart hugga in i frukosten som står färdig och väntar på mig. Gottt! Pratade lite med Hanna i tfnen nyss. Hon har flyttat över sina saker till Växjö då hon ska börja studera där, och den 29e flyttar även hon. Det kommer kännas lustigt nu när så många vänner har flugit iväg och hittat sig ett nytt bo. Men det är ju lite det som är meningen, att man ska förflytta sig och uppleva nya saker. Så för den sakens skull är jag ju glad.
Efter frukosten ska jag ringa till en potentiell arbetsgivare. Hoppas det går bra, håll tummarna för mig!! :)
Hörs snart igen!
Dagens frukost:
kamomillte
kokt ägg
ostsmörgåsar
yoghurt med corn flakes och hasselnötter
gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0