Good morning beautiful

God morgon!

Sitter och äter frukost i form av gröt och kaffe, och ska strax börja göra mig i ordning och bädda undan. Har sovit jouren på jobbet inatt, och denna morgon är det sista jag jobbar här (för denna sommaren iafl). Jag har trivts så bra, och när jag sa "Hej då" till Marlene och Ann-Christin var det inte bara jag som blev lite vemodig, haha! Nej, men det är ju bara att komma och hälsa på, och det fick jag lova att göra också.

Än är det lugnt och skönt, sitter som sagt och äter lite gröt med mjölk och lingonsylt. Vissa reagerar på att man äter lingon till gröt, men har du inte testat det, så gör det. Smakar jättegott! Tycker nästan att annan sylt är för söt, och kanel och socker känns för "juligt". Äppelmos eller skivad banan är också gott.

Nehe, dags att sluta prata och äta upp gröten innan den kallnar. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0