EN VECKA KVAR!!

Only one week left baby - om en vecka åker jag och mina tre vänner till Cypern för sol, bad och fest! Kommer bli riktigt, riktigt kul, och nu börjar det äntligen kännas påtagligt. Vi bokade resan i april, maj där någon gång och då var det fem månader kvar tills vi skulle åka. Men nu, nu är det bara en V E C K A ! Första gången på länge som det känns positivt att tiden går fort. Hoppas den saktar ner lite och går i normaltakt när vi är iväg sen bara. Man vill hinna med allt det roliga ju. :)
Har redan skrivit ihop en liten (okej, stor) packningslista så att jag inte ska glömma något viktigt. Men läste i nån tidning att man ska lägga fram allt man har tänkt packa med sig på golvet, och sedan ska man plocka bort 60% utav det. Hur ska jag lyckas med det? Känns som jag har skrivit ner en realistisk packningslista redan, då kan jag ju inte plocka bort mer än hälften utav det.. Men samtidigt, oftast tänker man ju att man kommer behöva jättemycket kläder för att man kanske inte vill ha samma kläder då man går till stranden varje dag. Men jag tror faktiskt man kommer strunta ganska mycket i det när man väl är där. Då är ju inte kläderna det relevanta, utan att njuta av själva resan. Dock kläder till kvällen känns lite viktigare. Men det ska nog lösa sig. :) Som tur är är vi ju fyra tjejer, som kan låna kläder av varandra. Pju. :)
S J U  D A A A G A R  K V A A A R ! Wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0