En sann mardröm?

Hallådu!
Vaknade av att jag hade en mardröm. En mardröm som med stor sannorlikhet hade kunnat vara sann om jag hade varit socialdemokrat och befunnit mig på Utöya för en månad och tre dagar sedan. Jag drömde om att jag var på ön och bland en massa andra ungdomar, och tillsammans blev vi beskjutna av Anders Breivik. Det är så sjukt, för när jag vaknade pustade jag ut och tänkte "det var bara en dröm". Men det hade lika gärna kunnat vara sanning. Världen är allt bra konstig.
Den här vägen tog han över hela ön och besköt alla som kom i hans väg.
Usch, man måste ha känt sig så otroligt hjälplös, på en ö där man inte kan springa iväg och gömma sig någonstans. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0