Dom kommer peka för alla har hört det

Hej igen!

Nu har jag ringt till bemanningen och friskanmält mig. Man måste nämligen göra det innan kl 14.00 dagen innan man har tänkt bli frisk. Alltså, om jag börjar jobba imorgon kl 10.00 så måste jag veta idag innan kl 14.00 om jag kommer vara frisk eller sjuk. Kanske låter lite krångligt, och det är det också. I alla fall att veta om man kommer att vara frisk eller inte. Men jag tänkte såhär att jag har ingen feber längre, jag ligger inte längre i sängen utan har varit uppe från sängen hela dagen. Killen på bemanningen var så trevlig och tillmötesgående. Han sa att om det skulle visa sig att jag mår sämre imorgon så löser vi det då.
Imorse insåg jag att det inte fanns någon frukost över huvud taget. Inget bröd el youghurt som jag helst äter till frukost. Inget KAFFE eller juice som jag helst dricker till frukost. Det fanns fiberhavregryn så att jag kunde göra gröt, men det fanns ingen lingonsylt/äppelmos/banan hemma som jag kunde ha till. Att bara äta gröt med mjölk till gör mig illamående på två sekunder. Det enda jag kunde komma på att äta till frukost var omelett, men det fanns bara ett ägg kvar. Så jag insåg ganska fort att jag var tvungen att traska ner mot affären. Min cykel är hos Hanna, så det fick bli till fots som jag och Selma begav oss till affären.
Nu är jag hemkommen från affären, så nu blir det snart dags att äta något. Känner att det behövs mer bensin i tanken, hehe. Köpte batterier på affären btw, vilket innebär att jag inom en snar framtid kommer att kunna ta och ladda upp nya bilder här på bloggen. Liva upp den lite helt enkelt! Kul va? :)
Ha det bra! /ALN

Kommentarer
Postat av: sarah

åå det låter fint ! :D

2011-08-06 @ 19:41:21
URL: http://sarahgronberg.blogg.se/
Postat av: sarah

sv; ja det ska de :D

taack vad glad ja blir :)

2011-08-06 @ 19:53:25
URL: http://sarahgronberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0