Come on, let's see what life has to give us

Nu har jag ringt till min ev arbetsgivare, och jag tror att det gick rätt bra. Förhoppningsvis får jag jobb där, vill inte avslöja något mer. Ringde även till Make Up Store och bokade tid för ansiktsbehandling. Fick ju ett presentkort igår så att jag kan gå och göra det. Spännande! Har redan varit inne på deras hemsida och tjuvkikat lite bland produkter som jag kan tänka mig att ta med mig hem. Får se vad det blir för något, hihi..
Ska snart iväg till polisen för att hämta passet (har inte gjort det än!!). Sedan blir det nog en sväng förbi bibblan. Ska lämna tillbaks de böcker jag lånade i början av sommaren, och så ska jag låna en pocket som jag kan ta med mig till Cypern. Bara nio dagar kvar nu!! Wihoo. Sedan ska jag även passa på att skriva ut lite saker från datorn på bibblan, har ingen skrivare här hemma i lägenheten, så det är ju jättesmidigt när jag ändå ska dit. :)
Ciao!

Jag och mitt fina presentkort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0