Wednesday again

Hej hej gott folk!

Nu är det en vecka sedan jag uppdaterade, sorry att det har tagit lite tid, men jag har haft fullt upp med annat. Idag tog jag bilen till skolan, hade lunchmöte med elevrådet (har blivit invald till styrelsen!:) och därefter UF-lektion. Satte mig även efter skolan och skrev på religionsuppgiften som ska vara inlämnad på måndag nästa vecka.

Nu sitter jag hemma, väntar på att en kaka i ugnen ska bli klar. Sofie och Emma kommer hit om en timme, trevligt. Dock var det längesen nu jag, Sofie, Emma, Hanna och Ellinor träffades samtidigt. Det var lite lättare när alla gick i skolan, för då var man inte lika utspridda på olika ställen.

Det händer verkligen mycket i människors liv nu för tillfället, inte minst i mitt eget. Jag fattade ett beslut igår som var tungt att fatta, men jag tror att jag kommer må bäst av det här. Tråkigt, men jag kommer ta med mig allt det fina som vi har gjort och delat tillsammans. <3

Ha det bra, pussi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0