Tja

Sitter nyduschad och insvept i mitt mjuka täcke här i sängen. Lyssnar på musik och känner att jag börjar bli allt tröttare. Jag vet inte om det är på grund av det faktum att hösten är här, eller om jag bara har mycket i huvudet just nu. Jag tror mer på det sistnämnda alternativet, har sutti på körskolan i fem timmar idag.

Jag lyckades komma ihåg körlektionen också (duktigt av mig), och den gick bra. Det känns som att det mesta är settled, det enda som jag känner är lite oklart för tillfället är om jag skulle få belysning på säkerhetskontrollen. Det andra kan jag, fick motorhuven idag och det gick bra. Jag vet att jag tjatar mycket om körkortet just nu, haha, men det är bara så det är. Det är ju körkortet som jag tänker på för tillfället. Men förhoppningsvis kommer ni slippa tjatet alldeles strax.. :) Längtar eller vad?

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Varken träffat eller pratat med någon människa känns det som. Eller jo, jag har pratat med älskling i telefonen, och med mamma och lillebror. Apropå min lillebror, han fyller TRETTON hela år imorgon! Helt stört sjukt!(!) Galet! Det var ju inte längesen han var bebis? Han har nu börjat sjuan, fått sina första finnar och jag har börjat ana några få toner av målbrottet. Häromdagen blev jag dessutom väldigt chockad då han frågade om jag hade sett "hans" rollon. Hans rollon? Den har stått där i badrumsskåpet och dammat i ungefär ett år? Vad är det här? Nu förstår jag hur föräldrar känner sig när deras barn börjar växa upp och ska slita sig från den trygga familjen. Vart tog alla år vägen?

Nehe, nu har jag inte mycket mer att skriva denna kväll. Ska gå och sminka av mig och borsta tänderna, för att sedan hoppa ner i sängen och läsa lite "Egoboost". Den är väldigt bra måste jag säga, har redan hunnit halvvägs.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0