Thursdag

Denna dag har känts som fredag hela dan. Konstig känsla. Hur som helst, idag har det varit information om Projektarbete på morgonen, och resten av dagen har vi fått tid till att skriva en Projektplan. Jag har kommit på helt vad jag vill jobba med, och det känns så bra. Jag är även glad att jag inte kommer jobba med några personer som jag känner tar energi från mig, man måste vara snäll mot sig själv. Vill inte umgås med personer som egentligen inte bryr sig ifall jag är deras vän eller inte. Menlöshet är det värsta jag vet.

Nåväl, nu när jag har skrivit klart Projektplanen så känns det skönt, men jag vet att körskolan ligger några hundra meter bort och väntar på just mig. Hehe, när man har avklarat ett arbete så påbörjas det andra. Skönt att hålla igång ändå. Framåt fem, halv sex kommer älsklingsfredrik och hämtar mig. Vi ska äta tårta och fira Adrian, som ju fyller år idag. Min stora lillebror. v

Jaha, annars kommer det nog inte hända så mycket. Eller jo, ska förbi bibblan och låna den svenska klassikern från 1900-talet nu, snart. När jag var där häromdagen fanns den inte på stadsbiblioteket, så de var tvungna att beställa den. Så nu står den där i den reserverade hyllan och väntar på mig. Väntar på att läsas. Ska inte göra den besviken, ska dra nu!

Bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0