PUSSI

Det är storm utanför mitt fönster, ett inre lugn i min själ. Har precis varit och tränat - första gången sen i....jaa maj? Hur som helst så var det helt sjukt skönt att röra på sig igen. Det bästa av allt var att komma hem och känna sig sådär hungrig som man bara kan känna sig efter ett hårt träningspass. Slängde bokstavligen talat i mig maten, pasta med köttfärssås har aldrig smakat så gott kan jag lova er! Mmmmm...:)

Nu ska jag beställa hem lite pärlor, kuuuul. :) Många sa till mig att om jag startade upp ett UF-företag ensam skulle jag få sjukt mkt att göra, och att det skulle bli jobbigt att göra allting själv. Visserligen har inte kursen hunnit komma så långt än, och jag har säkert många kluriga delmoment kvar att ta mig förbi, men hitills är jag väldigt glad för att jag gjorde det som jag allra helst verkligen ville göra!

Om det är någon som går i tvåan som läser detta och därmed har projektarbete och/eller Småföretagande B framför sig, vill jag verkligen rekommendera er att ta chansen att göra det ni brinner för. Gå efter er själva, vad tycker ni är kul, intressant och spännande? GÖR DET!

Nog snackat, dags att kolla på pärlor. :) Ciaaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0