ONSDAG

Hejsan!

Sitter och pluggar och målar naglarna. Inte samtidigt dock. Men mellan de olika ämnena lägger jag på ett nytt lager lack, och så låter jag det torka. Mamma köpte ett nytt idag, så jag vart ju tvungen att testa. :)

Idag har jag inte gjort så mycket. Gått i skolan, jobbat jättemkt med UF, tränat, solat och pluggat. Eller okej, jag tar tillbaka det första jag skrev i detta stycke. Jag har visst gjort mycket. Sjukt vad tiden går fort alltså, alldeles nyss var det klockan sju på morgonen, och nu är hon nio. Vart tar all tid vägen? Känns som att tiden inte räcker till.

Imorgon är det psykologiprov och geografilektion. Efter det ska vi måla om elevrådsrummet. Sedan ska jag fira min kära mamma som fyller hela 45 år. :) Min lilla mamma.

Nähe, vet inte vad jag ska skriva mer, känns bara som att jag tjatar om skolan hela tiden - inte särskilt kul för er att höra om det kanske. Så dags för ännu mera plugg nu, hoppas ni har en roligare onsdagskväll än jag! Utgång kanske?

Bye!



Nagellacket är mer åt ceriserosa-hållet i verkligheten, på bilden ser det lite rödare ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0