Hejsan!

Denna dag har varit trevlig. Det hela började med en geografilektion, som i och för sig inte var särskilt rolig alls, men helt okej. Sedan var det lunch, körde på veckans pasta, sjuukt god! Vad är det, purjolök- och ädelostsås? Gott! Efter lunchen var det psykologi, som för övrigt har blivit ett utav mina favoritämnen. Det är jätteintressant att sitta och diskutera och analysera om huruvida Knut är "animus" eller "anima", faktiskt. :)

Efter skolan hämtade jag upp Maria och sedan begav vi oss till Café City där vi fikade med Emma, Hanna och Sofie. Det var mysigt.. När vi sedan skulle åka hem upptäckte vi att Sofie hade råkat få punka på sin lilla Nissan Micra. Hemskt, men lite komiskt. Jag och Hanna tittade förskräckt på varandra, men Sofie utbrast: "Nej men det här fixar jag!"

Haha så hon la sig på alla fyra och började meka med sin lilla bil. Allt gick bra tills hon skulle börja ta av fälgen från däcket, då hon råkade skruva sönder en grej. Haha, man får inte skratta åt det, men det var lite kul. Sedan kom mamma Anita och farmor Karin, och då bestämde jag och Hanna oss för att åka hem. Men vem vet, Sofie och co. kanske står kvar där än?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0