Att tillåta sig själv att le

Det är fan en konst alltså, inte så lätt som man tror. Att tillåta sig själv att vara lycklig. Det krävs mycket tid och utrymme för att komma ihåg sig själv. Men när vet man om man prioriterar sig själv eller inte?

Ptja, vet inte vad ni skulle svara på den frågan, men jag säger såhär:

- Träning
- Massage! :)
- Och att umgås med människor som ger en positiva kickar

Ja, sen finns det ju en massa andra saker som gör mig väldigt glad (som t.ex. bra musik och choklad) men jag skulle nog säga att träning, massage och bra vänner är tre av många grejer som gör mig glad. Och vilken fantastiskt, sjukt, underbar tur jag har som kan ta del av alla tre! För imorgon ska jag träna, på tisdag ska jag gå på massage i en heeel timme och om ett tag kommer Sofie hit och sover.

Sometimes it gets rough, but I'm sure that I'm surrounded with warmth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0