Åh

Hejsan!

Ligger i min säng och är i princip död, är verkligen sjukt, sjukt trött. Har varit igång ända sen kl sju imorse, vilket inte är så konstigt egentligen. Det är väl de flesta... Men någonting måste ju göra att jag är så förbenat trött hela tiden. I och för sig har jag haft två tre-timmarslektioner och dessutom jobbat "övertid" med mitt projektarbete. Jag har även pluggat lite historia och psykologi, så ja, det är väl inte så konstigt egentligen.

Eller så är det en effekt av det brutala höstmörker som har kommit som en chock och överraskat mig likt en oväntad käftsmäll. Det är faktiskt en himla skillnad mellan att stiga upp klockan sju på sommaren mot att stiga upp vid samma tid under hösten/vintern. En kollosal, gigantisk och banbrytande skillnad - ja, jag tror att ni alla förstår. Att stiga upp klockan sju på morgonen när det är lika mörkt ute som när man kommer hem från skolan/jobbet är inte särskilt uppmuntrande. Inte uppiggande heller för den delen...

Eller så är det det faktum att mina muskler är helt möra efter en timmes massage i eftermiddags. Det kan det ju faktiskt vara en konsekvens av. Eller? Jag har inte varit på massage innan, så har ingen erfarenhet av hur kroppen reagerar efteråt. Sofie ringde dock nyss och sa att hon också är helt slut, så det kan ju faktiskt vara så att det stämmer.

Eller så är det en kombination av alla tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0