Trött.

Trött på att hålla garden, fasaden, skenet - kalla det vad du vill - uppe. Trött på att vara alla till lags. Ibland måste man se till sig själv, försöka stänga ute allt runtomkring och bara bry sig om sig själv. För livet är ett resultat av alla beslut vi fattar, och om man vill att livet ska se ut på ett visst sätt, så måste man även se till att fatta rätt beslut, innan det är för sent.

Svammel, svammel. Behövde skriva av mig bara. Klockan är ju 07.37 för tusan. :P

Idag blir en ROLIG skoldag, och jag menar det! Efter att inte ha varit i skolan på en månad så känner jag mig otroligt taggad inför vad denna dag har att bjuda på. Jag vet t.ex. att vi ska ha något schemabrytande, kommer inte ihåg vad det heter, men det motsvarar ungefär Staggs FNrollspel har jag för mig. Sedan vid 13-tiden ska jag ha utvecklingssamtal med Monika Stiernspetz och sista lektionen blir det idrottttt! <3

Ha en bra daoog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0