Tisdag eftermiddag

Hejsan!

Jag sitter här i skolans datasal, samtidigt som mina klasskamrater är på väg mot Spelefanten, eller som jag kallar det - kollektivt självmord. Det är verkligen för jävligt att behöva gå ända bort dit bara för en ynka timmes idrott i veckan. Hellre går jag och tränar på friskis istället.

Det är dock inte det jag ska göra nu, träna på friskis alltså. Jag ska nämligen på ett möte med Mild och Kerstin (rektor och kurator). Nej, jag har inga psykiska eller fysiska problem, och nej jag är inget IG-barn, men jag behöver detta möte ändå, tro det eller ej. Jag vet inte om jag har sagt det tidigare men det har att göra med att jag har varit borta under en längre tid nu i april-maj. Det vi ska göra på mötet (utifrån vad jag har hört iafl) är att vi ska gå igenom vad jag har missat, och komma på en lämplig åtgärdsplan på när jag ska göra dessa uppgifter, om jag behöver förlängd kurs osv...

Det kommer nog kännas väldigt skönt efteråt, eftersom jag känner mig rätt så stressad för tillfället. Så jag hoppas att det känns bra sen. :)

Förhoppningsvis ska jag till IKEA idag och köpa en helspegel till mitt rum. Den ska sitta på väggen till vänster om bokhyllan och till höger om min garderob. Lite svårt att förklara, men det kommer bilder när den är inköpt och upphängd. Det blir eventuellt lite inköp av kuddar, ljus och annat mysigt också. Kul kul. :)

Ha en fin tisdag allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0