Sjuk, men...

Sjuk, men det finns alltid lite extra energi som tillåter mig att åka iväg till Hansa City och shoppa lite. Idag har jag införskaffat mig lite nödvändiga saker såsom rollon, slingmedel, silverschampo och handkräm.

Handkrämen är verkligen den bästa! Jag rekommenderar den som har jobbiga naglar att köpa en sådan, det är en effektiv handkräm samtidigt som den stärker naglarna. Så say good-bye till flikiga och svaga naglar som bara går av hela tiden!

Toni&Guy silverschampo - 119:- från Lindex
Slingmedel - 59,50:- från H&M
Vaseline handkräm - 46,50:- från H&M
Dove rollon - 39,50:- från H&M


Jag var även på IKEA och köpte min efterlängtade SPEGEL (och lite andra grejer), bilder kommer dock när den har blivit upphängd. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0