Och du frågade, och jag svarade det är klart att man saknar en dag som förut.

Jag har bestämt mig för att gå till frisören för att inta ett nytt jag, jag känner att det behövs. Jag är så jääkla trött på mitt hår som inte vill växa. Jag kommer ihåg när man var yngre och inte kände till sådana förödande saker såsom plattänger, locktäcker, trippeltänger och alla andra jäkla tänger som finns. Man bara lät det växa, och det grodde likt ogräs. Långt och vågigt blev det.

Nu?

Lockigt och slitet som FAN!
Det är sjukt, för även om jag har ganska så långt hår så ser det inte alls långt ut. Det är bara för att centrimetrarna längst ut av längderna är så tunna och slitna att man inte tänker på dem. Jag tror faktiskt att mitt hår skulle se längre och betydligt tjockare ut om jag gick och klippte till det lite...

Dessutom skulle det vara kul med något nytt, en ny sommarlook liksom! Det jag inte kan bestämma mig om är vilken salong jag ska gå till. Jag har fått lika olika tips, allt från Gozzip till Berglund's.

Har du något tips? - Släng in en kommentar!
:)

Jag, i mitt trötta och slitna hår.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kan rekommendera Cam&Company, de är bra! Eller jag brukar gå till dem i alla fall. :) Lycka till!

2010-05-25 @ 20:06:19
Postat av: Jenny

Ja, Cam och co är bra, men jag tycker nog bäst om Gozzip alltså... Men sedan beror det ju självklart på vilken frisör du får! :)

2010-05-25 @ 20:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0