Någon gång i februari...

Någon gång i februari utlovade jag kommande bilder som visar hur mitt rum ser ut. Jag har ju bytt till det rum som min lillebror hade innan. Och så har det kommit hit några hantverkare och tapetserat om och grejat, så nu har det verkligen blivit jättefint. :) Skönt att slippa Ferrari-tapeterna som Adrian hade innan, hehe.

Såhär blev fondväggen.



Mitt lilla nattduksbord/datorbord bredvid sängen. Har inte kommit på nån smart lösning när det gäller alla sladdar som gör att helhetsintrycket ser stökigt ut. Har du nåt förslag - säg till! :)



Lite snäckor som jag plockade när jag var i Spanien och några ljus.



Och även om jag skulle vilja låta bli att publicera denna bild, för att skapa en låtsassanning om hur städat mitt rum är, så känns det lite fel. Hehe, welcome to my life. :P

Kommentarer
Postat av: Mamman

Skaffa längre duk till bordet så slipper du se sladdarna!

2010-05-08 @ 11:15:13
Postat av: Nicole

Men blir inte det fult? :S

2010-05-08 @ 12:15:35
URL: http://annalinneanicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0