It's probably cause you think you're cooler than me.

Hejsan!

Kom nyss hem från skolan. Vi har som sagt haft utvärdering av Landskampen, både skriftligt och muntligt. Tråkigt, men nödvändigt antar jag.

Efter lunch var det idrott som gällde. Emil i 3an hade lektionen, vi körde frisbee, "Altermate" eller hur man stavar det. Det var skitkul! I slutet körde vi även brännboll med frisbee. Det andra laget vann med två poäng, fan!

Nu sitter jag och äter massa. Inför detta mellanmål öppnade jag upp en helt ny youghurt, och konstaterade nyss att jag måste ha ätit upp ca 3/4 av paketet redan! Men den är så sjukt god, och så slinker den ner så lätt. Inte lätt att kontrollera intaget av den när den är så fruktansvärt kulinarisk och underbart smekande mot mina smaklökar, ihihi.

Det är Valios laktosfria youghurt med smak av äpple/kanel/vanlij, åh! :)









Kommentarer
Postat av: Annie

Hahah! :)

2010-05-30 @ 09:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0