Holaa

Sitter i datasalen nu och borde plugga geografi eller ta reda på fakta inför landskampen. Men jag har inte energi nog för att göra det. Är galet trött! Jag ska dessutom träffa Monika om tio minuter, för att diskutera huruvida jag har utvecklats eller inte. Jag tror inte jag har utvecklats särskilt mkt det senaste halvåret, det känns inte så i alla fall. Snarare bakåt i så fall, med tanke på att jag som sagt inte varit i skolan på en månad.

Jag borde kanske ta och förklara varför jag inte har varit på skolan i en månad. Första veckan var det påsklov, andra och tredje veckan var jag i Spanien och fjärde veckan lyckades jag skaffa mig en halsinfektion och en halsböld. Lite mysigt avslut på Spanien-resan sådär.

Men nu mår jag prima, och är fit for fight igen! Går fortfarande på penicillin, men kuren är snart avklarad. Lägger upp lite bilder från Spanien-resan när jag kommer hem, så ni får se vad jag varit med om.

Ha det bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0